Inschrijven Tweedehandsbeurs 2022 Gezinsbond Roeselare + Bijspelerij Roeselare

zaterdag, 17 september, 2022

Inschrijven kan vanaf zondag 01 mei 2022 12u00.

 

Onze tweedehandsbeurs gaat dit werkjaar door

op Zaterdag 17 september 2022 van 14u00 tot 17u00

in de zalen van het Kerelsplein, Acaciastraat 6, 8800 Roeselare

De gezinnen staan zelf in voor de verkoop.

De Gezinsbond voorziet verkoopstanden waar de deelnemers hun kinderkleding, speelgoed, kindergerief en dgl. kunnen aanbieden.
Deze standen zijn 3,00 m breed en 2,20 m diep en elk voorzien van een tafel. De afmetingen van de tafelruimte is 2,40 m  x 1,25 m. (De deelnemer kan er ook voor kiezen om geen tafelruimte beschikbaar te hebben en zelf een tafel of kledingrekken mee te brengen)

De deelnameprijs voor leden Gezinsbond en of leden Bijspelerij Roeselare bedraagt:
* Lengte 3 strekkende meter = € 20,00 + € 5,00 waarborg/per persoon (minimum 1 persoon - maximum 3 personen)

Niet-leden kunnen voorlopig niet inschrijven !!!
 

NIEUWE algemene voorwaarden (link aanklikken om de algemene voorwaarden te consulteren)

 

Hoe inschrijven als deelnemer:

1. Maak een voorlopige reservatie als standhouder door je gegevens hieronder in te vullen.

Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

Je persoonlijke gegevens:

xxxx
Noteer de naam van de deelgemeente.
Naar dit mailadres zal alle correspondentie rond je inschrijving gezonden worden. VERMIJD ...@hotmail.com adressen, want deze kunnen problemen geven bij de verdere communicatie.
Noteer hier uw GSMnr waarop u ook bereikbaar bent tijdens de tweedehandsbeurs.
Noteer hier de Nummerplaat van het voertuig (en indien nodig ook van de aanhangwagen) waarmee u naar de tweedehandsbeurs komt. Bij problemen met een voertuig, kan het bestuur vlot de eigenaar verwittigen.
Leden van de Gezinsbond noteren hier hun lidnummer. (xxx-xxx-xxx / Bijv. 123-456-789) - (Niet de 10 cijfers van het kaartnummer). Leden van de Bijspelerij noteren hier hun Familienaam als referentie.
  • Lengte stand: 3 strekkende meter / leden € 20,00  + € 5,00 waarborg/persoon - (minimum 1 persoon - maximum 3 personen)
  • Deze standen zijn +/- 2,20 m diep en elk voorzien van een tafel. De afmetingen van de tafelruimte is +/- 2,40 m x 1,25 m of gelijkaardig. (De deelnemer kan er ook voor kiezen om geen tafelruimte beschikbaar te hebben en zelf een tafel of kledingrekken mee te brengen)
Algemene Voorwaarden *
Indien akkoord, hier aanvinken. Indien niet akkoord, geen inschrijving mogelijk.
(Deze naam zal op de badge als verantwoordelijke standhouder genoteerd staan) § 13. Bij de inschrijving zullen, naast de inschrijver/verantwoordelijke van de stand, nog 2 personen kunnen geregistreerd worden als medewerker (= iedere persoon die meehelpt of aanwezig is op uw stand, ook de chauffeurs die enkel helpen om de spullen in de zaal te brengen). Iedere deelnemer zal, bij aankomst in de zaal, de badges (minimum 1, maximum 3) krijgen waarop de naam (= geregistreerd bij inschrijving) en standnummer is vermeld. Voor deze badges zal een waarborg van € 5,00 per badge samen met de deelnameprijs betaald worden via overschrijving. Aan het einde van de beurs (= vanaf sluitingstijd voor het publiek en na controle van de opgeruimde stand) kunnen alle badges terug omgewisseld worden voor de € 5,00 waarborg per badge (= in contanten, niet via overschrijving). Deze waarborg zal niet terugbetaald worden aan de deelnemers die hun stand niet hebben opgeruimd en/of plakband niet verwijderd van de grond en/of die vroegtijdig vertrekken en/of zich niet houden aan de voorwaarden en/of op beslissing van de bestuursleden. De badge wordt door de standhouders constant (= van aankomst tot vertrek) zichtbaar gedragen. Ook tijdens het opstellen van de stand en uitladen van de wagen, dient een geregistreerde badge gedragen te worden. Ook de personen die tijdens de beurs niet aanwezig blijven. Zonder badge komt men er niet in tussen 09u00 en 14u00.
Geboortedatum van 1ste deelnemer/deelneemster (meerderjarige verantwoordelijke standhouder) *

Je ontvangt melding van uw voorlopige reservatie.

2. Bevestig deze voorlopige reservatie door je deelname over te schrijven de activiteiten-rekening: BE13 0019 2872 2839 (OPGELET: NIEUW REKENINGNUMMER !!!)  van Gezinsbond Roeselare, 8800 Roeselare met vermelding van “2HB”, Nr, naam en adres van de deelnemer indien dit ongelijk is aan de rekeninghouder, lidnummer Gezinsbond (indien van toepassing) of Referentie Bijspelerij en dit binnen de vijf dagen na reservatie.

Als naam van de deelnemer verschillend is van de naam van de overschrijvende rekening, gelieve dit vak ook in te vullen. Dit maakt het ons gemakkelijker om jouw betaling te koppelen aan je voorlopige reservatie.

3. Je ontvangt hiervan ten laatste een week voor de beurs een bevestiging van ontvangst en van jouw deelneming als standhouder.
Uitsluitend de inschrijvingen die gereserveerd en tijdig bevestigd zijn worden toegekend en dit in volgorde van de ontvangst van jouw bevestiging.
Onvolledige inschrijvingen kunnen we niet aanvaarden.

4. Kort vóór de beurs ontvang je jouw inschrijvingsnummer voor jouw deelname.

 

De toegang tot de beurs is gratis.

Het bestuur is niet verantwoordelijk bij gebeurlijke ongevallen.

Inlichtingen: tweedehandsbeurs@gezinsbondroeselare.be

NB: Het is mogelijk dat we een fotoreportage over de tweedehandsbeurs maken en die vervolgens op de website van Gezinsbond Roeselare publiceren.
Indien je zelf of iemand van je gezin niet op deze foto's willen, meldt dit dan vooraf aan de fotograaf.

 

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.
Beeld-CAPTCHA
Voer de tekens in die op de afbeelding worden getoond.